No happy ending

Jaha. Man kan väl kort och gott säga att jag vet hur det ligger till nu.
Jag behöver inte fundera över det mer.
Jag behöver inte lägga min energi där.
Tack!

Mitt hjärta har smittat mig med nån jävla förkylning.
Den är inte ett dugg välkommen men här är den ändå.
Jag har massa skit att plugga tills på fredag och jag måste städa hela huset tills lördag.
Och där emellan ska jag då ta hand om mormor, hugo, åke och mischan.
Skulle va fint med lite umgänge med pojkvän och kanske några minuter för sig själv.
Jag är så fruktansvärt trött nu så jag skulle kunna lägga mig ner och tjuta.
Vill bara att mamma o pappa ska komma hem!

Syster ger mig dåligt samvete för att jag inte vågar flyga dit själv.
Jag blir så ledsen. För jag vill.
Men jag vågar inte.
Jag vågar knappt tänka på att flyga.
Och som det är nu har vi inte råd att åka både jag och baby.
Jag blir så ledsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0