Boys boys boys

Jahopp, här sitter jag.
Helt jävla solo och väntar på att klockan ska bli 21.55 så jag kan hämta min boy.
Han är ju den som drar in pengarna här nu.
Så jag sköter markservicen och pluggandet i det här förhållandet.

Idag har jag iaf haft besök av Bästis och hennes kusin.
Mucho trevligt.
Blir glad av min bästa, hon känner mig och står alltid på min sida.
Och hur lång tid det än gått så är det som vi sågs igår.

Det regnar jävlar här nu.
Känns inte kul att gå ut i det sen.
Men men, vad gör man inte för kärleken.

Oh, jo.
Började dagen jävligt fint.
Jag o P skulle åka till ÖB och köpa ägg.
Men när jag startar bilen och ska köra drog den så konstigt åt ena hållet.
Blev tillsagd att köra in åt sidan för det var punktering.
Och mycket riktigt var det så.
Lilla älskling fick bara sätta igång och sätta på reservdäcket så jag kunde åka till Sörping och fixa skiten.
Jag tjöt. Haha, jag blev så irriterad för jag bytte till vinterdäcken igår liksom.
Skapligt inte ett dugg roande att få punka dagen efter.
Men nu är det fixat.
Bara att hoppas att alla däck har luft när jag ska hämta P sen.


Nu ska jag se på mammas pojkar.
Då känner man sig smart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0