Aldrig ska jag sluta älska dig

Det är lite så jag känner idag.
Jag känner hur mycket jag älskar min pojkvän. Han den där som kittlar mig tills jag gråter, som klappar min mage när jag har ont, som pussar mig på pannan, som följer med mig ut med Hugo, som lagar mat, som ser romantiska komedier för min skull, som ställer upp utan att jag behöver be om det, som peppar mig, som tror på mig.

Lite bubblande kär känner jag mig i honom.

 

Mamma och pappa är i USA hos Nina och hälsar på. Vilket betyder att jag är hemma och passar djur och mormor.

Det går bra men fan man får inte mkt till sömn med katt och hund. När den ena slutat skälla börjar den andra jama. Och så fortsätter det. Åke är en tjuv som snor allt han kommer över. Hugo är ledsen att hans mamma o pappa har lämnat honom så han är mest ledsen.

Nu dricker jag mit ett glas vin innan jag ska sussa. Imorn står inte ett skit på agendan. Eller jo, jag ska fortsätta läsa Naturkunskap boken och börja på inlämningsuppgiften. Så jag är i fas till fredag när jag har närvaroprovet. Det jag gjorde i fredags fick jag 9 av 12 rätt på. Vilket känns bra för jag fattade hälften ungefär.

Sen vid 22 anländer älskling med tåget från jobb och då ska jag hämta honom hit till Sörping. För han är finast och är här med mig i två veckor också.
Men sen blir det banne mig skönt att komma hem till lägenheten igen och njuta av tvåsamheten.
Kanske att Åkebråk får följa med..

Nu ska jag kolla lite på filmen och sen sova.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0