La det svinge

Man kan väl utan tvekan säga att jag inte är så het på att uppdatera.
Jag har väl inte så mycket att rapportera egentligen.
Kan berätta att om mindre än två veckor sitter jag på ett plan till Tampa, Florida.
Ska hälsa på syster där i två veckor. Jag är milt sagt skitnervös.
Jag är väldigt, väldigt, väldigt flygrädd och nu ska jag flyga helt själv.
Det går nog bra. Hoppas jag.

Annars ska jag faktikst på en jobbintervju på tisdag. Vilket gör mig mucho glad!
Resan till Åre i feb är bokad. Det ska verkligen bli intressant att se mig på skidor haha.

Julen närmar sig med stormsteg och det har faktiskt löst sig hur vi ska fira jul.
Haha, det är inte lätt när man är två och ska fira hos båda familjer som inte bor i samma stad.
Men nu blir det iaf Finspång på förmiddagen och kvällen i Sörping.

Jahopp. Nu sitter jag här, som vanligt.
Funderar på vad jag ska hitta på till middag. Kanske kyckling. Måste ta ut ur frysen.
Nejmen ta tag i detta nu då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0