Singing that melody

Okej, jag sov typ ingenting i natt.
Sista gången jag tittade på klockan var 04.18 o jag kunde fortf inte somna.
Det var ingen rolig natt.
Eller asså, Åke var mysig och jag tittade på Mordkommisionen så jag satt inte i sjön.
Men det var ju inte så trevligt när mamma väckte mig.

Idag har jag vart en sväng i Mogata o lämnat alla våra videofilmer.
Nu måste vi dock börja uppdatera och köpa allt på dvd istället :P
Sen har det handlats och mest slöat.
Mitt hjärta har verkligen damp och varje gång jag reser mig upp svartnar det för ögonen.
Hjärtat rusar nästan hela tiden, läskigt.

Imorgon kommer Ulfan o hämtar tvn.
Jag har lovat att bjuda på lunch också, som grattis i efterskott.
Och sen ska jag köpa mig en fläkt.
Det är outhärdligt här inne och jag vågar inte sova med fönstrena helt öppna.
Tänk om Åke skulle trilla ut.

Jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0