Sämst i stan

Jag kan ju vara sämst på att skriva här. Men ja, ibland finns det ingen ork. Eller inget att skriva.
Vad har hänt sen sist då?

Åke växer och är så jävla full i fan.
Han jagar Hugo och biter honom i hälsenorna (om hundar har det)
Men han är sjukt söt också. Man smälter när han spärrar upp sina kisseögon o tittar på en.

Annars hänger jag mest med P.
Och imorn fyller han år. 27år.
Har fixat en present som jag hoppas går hem.
Har beställt en till men den hinner ju inte komma...


Syster har flyttat till Tampa nu.
Så jag kanske, kanske ska dit i september över min födelsedag.
Det känns ju inte helt fel :)

Nej nu måste jag underhålla min nyvakna Åke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0