Jahaja

Måndag idag då. Känns som vilken jävla dag som helst egentligen.
Är så trött på att inte ha ett jobb!
Vad har hänt sen sist då...

Åkte till honom i torsdags natt (när klockan slagit 00 o han faktiskt fyllde år)
Hade med mig paketet, blommor, en tårta jag bakat och frukost.
Han slukade tårtan och blev glad för paketet.
Så jag tror jag lyckades iaf.

Helgen har sen spenderats med honom i princip.
Men mys är ju aldrig fel liksom.

Fick reda på en ganska vidrigt sjuk sak idag.
Chock kan man ju lugnt säga.
Vet inte vad jag ska tro riktigt..
Men med tiden lär jag få veta.

Vill så gärna att det ska hända nåt kul i mitt liv.
Jag vet inte vad. Men något.
Jag vill ha ett jobb och en lägenhet.
Jag hatar den här oron över att inte ha ett jobb for real.
Har ju visserligen sommarviket, men efter det då?
Jag tror ju inte alls jag kommer in på universitetet...
Har bra betyg, men inte i närheten av tillräckligt bra.
Känner väl inte direkt för att sätta mig på komvux o plugga upp betyg från vg till mvg.
Det känns ruggigt omotiverande.
Vi får väl se, får leva med oron ett tag till.

Behöver verkligen släpa mig själv in i duschen o göra nåt åt mitt hår.
Hej smörpaket! Så jävla ovärt med sprayvax kan jag informera om.
Det tar en kvart sen är håret fan fett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0