Daddy's gone

Lördag är det idag.
Och jag chillar med Åke.
Har så jävla ont i kroppen idag.
För igår kom vi på den briljanta idéen att göra om vardagsrummet.
Så det gjorde vi.
Jag kan berätta att våra bokhyllor är tunga.
Böckerna är tunga.
LP-skivorna är tunga.
Men jävlar så snyggt det blev.
Och vi ska köpa ny soffa.
En sån där typ biosoffa.
Med stolar som man kan fälla bak.
Fyfan så fint det kommer bli.
Och nu är surroundljudet inkopplat.
Alexander är en jävel på det dära asså.

Dom har även fixat med den nya brevlådan.
Så jävla effektiva.
Får se om jag får upp takfläkten också.
Den är så jävla snygg och den har fjärrkontroll.
Guld värt i mitt basturum.
Det blir liksom 85925grader här inne eftersom solen ligger på hela dagarna.
Jätteskönt verkligen.
Det där med syre är ju ganska överskattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0