1, 2, 3, 4

Idag ska jag ta tag i mig själv och boka en tid för att kolla hjärtat.
Skitäckligt när jag får som igår. 
Sticker och gör ont i hjärtat o när jag andas.
Sen slår det dubbelslag.
Dessutom är jag övertygad om att jag kommer få papper sen om att jag har cellförändringar.
Det kommer va så.
Och då kommer jag dö för jag har säkert cancer.

Idag var hamra här och rensade bort ogräs mellan plattorna här ute.
Så jävla snyggt det blev.
Ser sjukt mkt större ut och ja, mkt trevligare.

Tänkte ta mig i kragen snart och koppla på halsband på Åke och gå ut lite.
Så han blir lite trött.

Det är svårt det här med att lita på människor.
Jag litar fullt ut på de jag haft i mitt liv en längre tid.
De som jag vet ställer upp och håller min rygg i alla väder.
Men det här med nya människor.
Jag blir så förbannad att en person (kanske två då) kan orsaka så mycket skada.
Att den här personen fortfarande ska få styra mitt liv.
Det gör mig ledsen och arg.
Men det är svårt att lita när man blivit så bränd.
När den personen man litat på mest av allt i världen är den som ljugit och förstört mest.
Då är det svårt att tro att det inte ska hända igen.
Kanske är det jag som låter det hända, som är för blåögd.
Men jag vill ju inte vara den som misstror heller.
Det är svårt. Det där med människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0