På rosa moln

Jag kan ha haft en sjukt värd helg.
I fredags var jag på "förfest", körde kortspelet på vin. Ingen bra idé.
Så jag gick och la mig i en säng som inte är min medans killarna gick ut.

Lördagen var det dags för Lindhas inflyttningsfest. Och jag behövde inte åka själv.
Han följde med och det gjorde mig glad.
Så vi hängde i Åby ett tag, sen bestämde vi + Catta oss för att åka in till Palace för att slippa kö.
Den slapp vi inte. Men in kom vi till slut.
Vi drack drinkar o pratade skit. Jag hade trevligt med honom.
Sen ville Catta hem så efter mkt om o men hittade vi en taxi till henne och vi styrde stegen mot max.
Köpte mat och sen hittade vi en gullig bil som tog oss hem.
Satt hos honom octh höll på att frysa ihjäl men en tröja och en filt medans vi åt fick jag.
Vi somnade gott sen och har mått som vi förtjänat idag.
Jag låg som en klubbad säl medans han gick o handlade o sen kollade på film.



Mmm det är min helg det här.
Och jag är mer än nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0