Only you

Joråsatte idag är det torsdag.
Förstår inte riktigt vart den här veckan tog vägen.
I tisdags var jag på årsmöte. Det var kul för jag fick va en bitch. Skönt, nu behöver jag inte blanda mig med idioterna mer.
Efter det tog jag upp en McDonalds beställning och åkte hem till Honom.
Dagen efter var jag snällis och skjutsade till jobbet o sen åkte jag hem.

Igår var jag chaufför till pappa som var på middag.
Han och hans vän blev glada när jag kom och hämtade och körde hem dom.

Idag har jag inte gjort mkt. Sovit mest.
Är så himla trött, förstår inte varför.


Kollar på tv nu och har precis duschat. Det var riktigt skönt.
Imorn ska jag tömma systemet på alkohol.
Ska till Ella på kvällen o kolla på Så ska det låta o dricka vin.
Lördag blir det inflyttningsfest hos Lindha, det blir nog fint.

Nu ska jag hänga tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0