Nu kör vi!

Nu är det nya tag som gäller här.
Jag rensade bloggen kan man säga. Tog bort allt jag inte orkade se mer.
Gör om, gör rätt!!

Vad kan jag förtälja världen då?
Bor i Ulfans lägenhet nu, med Nirosha.
Det funkar bra, men det är lyhört som fan.
Man hör när grannen får meddelande på MSN. Woho!

Fick inte va kvar på kundtjänst jobbet jag hade. Så jag letar.
Fick börja på en kompis företag, men tyvärr känns det kanske inte helt rätt.
Jag har sökt massa jobb som jag verkligen skulle vilja ha. Och ringt till ett behandlingshem.
Så vi får vällan se vad det blir av det.

Det finns en Han.
Som jag inte vet vad jag ska göra med just nu.
Komplicerat kan man säga.

Imorn åker jag till Sthlm över dagen.
Ska fira farmor och farfar.
Och träffa min bästaste vän!
Så jävla underbart!!!

Sen blir det utgång när jag kommit hem.
Emma kommer hem o hälsar på.
Så jävla roligt ska det bli.
En riktigt bra helg med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0