Listigt

Lovar du att vara ärlig? Ja


Du heter: Lisa

Smeknamn:  Bulli, lulle

Låt som när du är ledsen sörjer till?: Olika, beror på vad jag är ledsen för

Beroende av:  Snus

Vad tror folk om dig?: Att jag är en bitch och bortskämd

Stämmer det?: Haha, ja det gör det. Är dock bara bitchig mot dom som förtjänar det

Vad får du oftast komplimanger för?:  Mitt ass kanske

Vad säger du för att imponera på någon?:  Jag brukar inte försöka imponera, jag går hem ändå

Hur imponerar man på dig?:  Om man är sig själv och ärlig

Brukar du skratta för dig själv?: Som fan

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ring ;)"

 Var bor du?: Söderköping

Trivs du där?: Jag vantrivs inte

Äger du några converse: 3 par

Sprit, cider, vin eller öl:  Ge mig barra

Brukar du bli för full: Nae, jag brukar bli lagom

Vad har du för mobil operatör: Telia

Har du haft sex idag: Ja
Vem ringde du senast?:  Märta

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att dom skulle till Haga, att batteriet höll på att dö

Antal timmar sömn inatt: Inte så många

Sov du ensam: Nej

Brukar du komma i tid: Alltid

 När mår du bra: När jag är med folk jag trivs med

När blev du fotad senast: Ingen aning

Hur känner du dig nu: Glad och trött

Vanligaste färg på dina kläder:  Svart.
Vad tycker du om fötter:  Vidrigt

Vad saknar du: Min katt

Hade du en bra kväll igår: Jag hade bästa kvällen

Favorit dryck på morgonen: Vatten o juice

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: 00 typ
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, attraktion kanske

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex

Är du nöjd med ditt liv: Ja i det stora hela är jag det

Är du bortskämd: Ja det är jag nog

Vad gör du i morgon: Det får vi se då

Vad är det värsta du vet?: Flyga och vatten

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Ingen aning

Vad längtar du till?: Sommaren

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Oja, bästa

Vad använder du för shampoo?: Jag vet inte, men gott luktar det

Vad är det finaste du fått?: Min bil kanske :)

En speciell dag du minns:  Körkortet :)

Hur gammal är du: 23 i år

Tycker du om någon just nu: Ja det gör jag verkligen :)

Du samlar på: Gamla snusdosor verkar det som

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma, Sanna, Märta kanske

Vilken tid gick du upp idag: 07.00

Har du sovit i din egna säng inatt: Nej

Har du strumpor på dig nu: Ja

Är det okej att gråta: Klart

När grät du senast: Söndags

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Bli jävligt glad

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nae det tycker jag inte

När går du upp ur sängen en helgmorgon: 11 kanske

Har du piercing: Naveln

Vill du gifta dig: Om jag hittar rätt vill jag det

Vill du ha barn: Jo men det kan väl va kul

Solar du ofta: Verkligen inte

Är du bra på att laga mat: Faktiskt, men jag gör det sällan

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, vatten, vatten

Vilken är din favoritglass: Kan inte äta vanlig glass, så de flesta sorters isglass går hem

Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas

Tycker du om sushi: Fisk är mums

Vad äter du helst när du ser på film: Chirre o dip. Cheddarpopcorn

Bor dina föräldrar tillsammans: Japp

Har du tandläkarskräck: Nej, jag har världens bästa tandläkare

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls

Vilken ögonfärg har du: Blåa, men halva vänstra ögat är brunt

Biter du på naglarna: Om jag är stressad

Röker du: Det har hänt

Hur ofta tränar/motionerar du: Jag går till bilen

Senaste låt du hörde: Volbeat i bilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0