Jävligt driftigt

Den här dagen har jag varit så sjukt duktig!
Först åkte jag ner och köpte lunch till oss på Jannes.
Sprang in till optikern för att fråga om jag skulle ha linserna i när jag skulle dit sen.
Då fick jag min tid då.
Och! Nu ska hon bestäla vänsterlins som kanske kan fixa mitt brytningsfel.
Det skulle ju vara guld.

Sen har jag skickat in ansökan till högskolan.
Och ett av jobben jag sökt ringde och ville träffa mig.
Visserligen bara sommarvikariat men det är bättre än inget

Och får jag det har jag mer erfarenhet och kan säsongsjobba i norge.

Nu sitter jag här med hårfärgen i huvudet..
Hoppas att det blir snyggt nu bara. Det vet man ju aldrig.

Ikväll ska jag iaf hem till stan och lägenheten.
Lite trist att va själv men ändå skönt.

Ne nu ska jag gå och skölja skallen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0