Hey sicko!

Okej den här veckan har ju varit långt ifrån bra.
Jag har vart sjuk. Oh så sjuk.
Jag tippar på vinterkräksjukan.
Har aldrig känt sån smärta i hela mitt liv. Hade jag varit själv hade jag ringt ambulans.
Jag var faktiskt helt säker på att jag skulle dö.
Idag har jag dock fått i mig föda äntligen. Fast mest godis.
Hoppas att jag känner mig ännu bättre imorn så jag kan gå ut nu när Lina är hemma.

Så ja, jag har inte så mkt att berätta.
Det har liksom inte hänt så mycket varken i min säng eller på toa.
Eller jo, jag har ju faktiskt varit nere på Jysk idag och köpt sängkläder. Det är ju lite wow.

Livet rullar på som vanligt annars.
Jag hoppas på att kunna träffa Honom snart, men ja. Det har ju gått sådär på sista.
Vore fint att få göra det iaf...

Kollade på bilder Monica hade lagt upp från CG fest nu.
Ville seriöst gråta!
Fan vad jag saknar Oslo och mina vänner där.
Ibland känner jag att jag inte riktigt är hel liksom.
Jag har en del här, en del i Oslo, en del i Tumba och en del i Järbo.
Lyckligt lottad är jag ju garanterat. Men jag saknar ju alltid.

Nu hoppas jag min bästis blir glad att jag skrivit nåt också.
:)

Kommentarer
Postat av: Winberg

älskling!!!!

jag blir så glad när du gör så här emot mig!!!

2009-03-21 @ 09:36:45
URL: http://ihuvudetpawinberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0