Butterflies

Ibland kan jag bli lite ledsen och besviken.
Ibland kan det kännas som jag gör mer än jag borde.
Och inte får nåt för det.

Idag städar jag lägenheten. Den är så jävla äcklig just nu.
Har skurat badrummet nu. Och det var ju inte en dag för tidigt.
Fyfan så vidrigt!
Känns så illa att jag ska behöva göra rent efter nån annan.
Men men, nån måste ju göra det.

Igår skaffade jag linser.
Det är en omställning kan man säga.
Vet dock inte om det funkar för mig.
Jag ska ge det en månad nu för att se om det fungerar för mig.
Tyvärr ser jag liksom inte tillräckligt dåligt för att ha linser egentligen.
Mina styrkor finns inte. Så jag får gå ner i styrka oså.
Men det är ju helt klart med bekvämt med linserna.

Annars så har det väl inte hänt så mkt i mitt liv.
Vad ju i Tumba i lördags. Det var skitmysigt.
Firade farmor och farfar. Träffade faster, kusiner etc.
Och jag fick hänga med min bästa vän!
Det var mysigt värre.

Tror jag håller på att dra på mig en förkylning jag inte alls har bett om.
Jag har varken lust eller ork att vara sjuk.
Men tyvärr kan jag ju inte styra det.

Hela förmiddagen har jag suttit och stört mig på mina grannar.
Jag hör hela deras samtal och jag kan ju inte påstå att jag är så fasligt intresserad.


Nu ska jag fortsätta här.
Se om jag kan hitta ett hem liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0