No surprise

Woho, idag är det sol!
Idag ska jag ha kjol på mig.
Satt ute en kvart förut och fick faktiskt lite färg.
Sånt uppskattas.
Snart ska jag fixa till mig lite inför mitt jobbpass.
16-21 ikväll.
Men det blir nog bra det.

Midsommar blev bra.
Jobbade först o sen drog jag ut till Låsta.
Fick mat och sen drack vi vin, spelade spel och snackade skit.
Sov mellan Adela och Emelull.
Med Märta på golvet och Ella i soffan.
Dagen efter låg vi i soffan och hade mys.
Grillade korv och sen åkte vi hem.
På kvällen drog jag in till Ella och köpte pizza o hyrde film.
Sjukt värd helg.

Pappa kom hem igår också.
Det är skönt att inte vara själv.
Så igår kollade vi på film.

Nej om man skulle påbörja fixandet inför jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0