Gardens tale

Idag lämnade familjen mig för landet.
Inte så väldigt roligt.. men bara att gilla läget.

Jobbar mitt första egna pass imorgon. 16-21
Lite nervöst men det ska nog gå bra.
Jobbarkompisarna är jättebra så man kan alltid ringa o fråga om det är nåt.
Alltid jobbigt att vara ny på ett ställe liksom.
Och jag måste erkänna att två dagars introduktion inte är tillräckligt.
Men eftersom jag är bäst i hela världen så fixar ju jag det.

Får se vad det blir av kvällen imorn.
Om jag orkar ta mig ut till Låsta eller inte.
Det är ju en bit och jag lär väl va rätt färdig.
Men det vore ju fint att umgås med flickorna.
Aja, vi får se.

På söndag får jag kankse äntligen träffa min älskling.
Idag är det två veckor sen.
Jag tycker inte om hans jobb kan jag säga.


Undrar om man skulle få tummen ur och gå och fixa lite käk.
Börjar ju bli dags för det asså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0