Våååår

Jag kan ju vara sämst på att uppdatera här.
Men helt ärligt händer det inte så mkt i mitt liv.
I torsdags råkade det bli utgång för mig och Nirosha vilket resulterade i inte så pigga tjejer på fredagen när vi skulle städa ur lägenheten. Men det kan ju va så att vi har bästa Ella som kom och räddade oss!!

Kvällen bjöd på dejt med Honom.
Vi var sugna på kinamat så det blidde det.
Tyvärr ville inte min mage va med så jag fick i mig en räka av mina fyra små rätter.
Men han klagade ju inte då. Han fick ju åtta små rätter haha.
Sen blev det Gran Torino på bio. Sjukt bra film!!
Mys med bio och popcorn.
Sen åkte vi hem och somnade sött och gick upp i gryningen för att köra honom till jobb.

Lördagen blev det Linköping och grill med Ellas jobbarkompisar.
Mac bjöd på hemmagjorda hamburgare och tillbehör.
Vi satt ute på gården och snackade och drack.
Sen var det dags att ta tåget till Norrköping och Otten.
Det är ju verkligen inte mitt place.
Mötte honom o han kläcker ur sig att han följer med till Sörping om jag skjutsar till jobbet på söndag.HAHA
Så så fick det bli.
Första mötet med mamma gick bra tycker jag.
Han var inte så fasligt nervös verkade det som haha. Men det kan ju va fyllan också.
Ah det var nog helgen det.

Igår var jag på jobbintervju för hemtjänsten i Norrköping och det gick bra.
Gick runt resten av dagen och kände mig nöjd. Skulle få veta i veckan sa han.
Dom ringde idag och jag fick det!!!!!!
Så nu har jag sommarjobb iaf.




Nu ska jag fortsätta städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0