Ujj då

Haha, ja man kan väl inte påstå att jag är bäst på att uppdatera.

I onsdags hämtade vi kattungen, det blev en Åke.
Han är så jävla söt, men full av bus.
Hugo tycker inte det är så roligt och Åke vill gärna leka.
Men det ska nog bli bra det där.

Syster kom också på onsdagen och farmor&farfar.
Vi skulle ju fira mormors 90års dag.
Så på torsdagen var vi på La Uva och käkade tapas.
Så jävla gott!!
På natten ringde P och ville bli hämtad så jag tog en tripp in till stan o plockade upp honom.
Haha, han mådde ju inte lite dåligt på fredag morgonen. Vi låg i sängen ganska länge. Eller han gjorde det.
Sen skjutsade jag hem honom så han kunde vila eftersom han lovat att käka middag med oss sen :)
Så jag hämtade honom senare o vi käkade fondue med familjen.
Har nog aldrig hört honom så tyst.
När vi käkat oså åkte vi hem till honom och kollade på Anchorman och kramades.


Nu är m&p i Oslo hos Nina och hjälper henne packa ihop inför Floridaflytten.
Så jag passar Hugo, mormor, farmor, farfar och grannens katt.
Jag har fullt upp kan man säga.


Japp det är snabbsummeringen av mitt händelserika liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0