Somna!!

Här ligger jag och kan inte somna.
Har precis satt igång Sex and the city filmen så jag ska väl kolla på den.
Blir tokig när jag inte kan somna, hur svårt ska det va liksom?!
Jag är ju trött, jag gäspar, men när jag släcker o träffar kudden blir jag klarvaken.

Igår hängde jag med Märta.
Vi käkade på donken o sen kollade vi på tv med en flarra vin.
Och pratade o skrattade.
Orkade inte åka hem så jag bäddade ner mig i soffan.
Skönt att vakna 05.30 dagen efter.
Följde Märta till jobbet o sen åkte jag hem.

Imorn ska jag träffa Vicky.
Ska verkligen bli superkul. Har inte sett henne sen vi slutade skolan.
Vilket är ett bra tag sen nu.
Sen ska jag hem och packa ihop mig lite.
På fredag ska jag nämligen flytta hem igen.
Så pappa kommer på förmiddagen o hjälper mig att tömma.
För kvällen är till 99% (haha) bokad till myys.
Kinamat och sked.
Och något jag än så länge inte sagt ja till, men som jag tydligen ska ställa upp på. haha

Nej nu ska jag kolla på filmen istället.

Godnatt, hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0