Scotty doesnt know

Idag mår jag bra. Det gjorde jag inte riktigt igår.
I torsdags hade vi Påskrockfest. Vilket innebar utklädnad i rockens tema.
Jag våfflade hela jävla håret och gick lös på sprayburken.
Adela fick trasha mina strumpbyxor och ja, jag såg bara jävlig ut.
Partade som fan i Märtas lägenhet.
Sen tyckte jag att festen dog ut lite så istället för att gå ut åkte jag hem till Honom.
Vi låg i soffan och pratade ganska länge o sen var det godnatt.
Mådde sämst när jag vaknade. Och ännu sämre när jag kom på att jag skulle åka BUSS hem.
Har aldrig känt mig jävligare än då.
Jäjä, kom hem och chillade resten av dagen.

Igår kväll åkte jag in till stan o hämtade Honom.
Sen hade vi filmmys i min säng hela natten.
Så fint att ligga på hans bröst o ha hans fingrar i håret.

Ikväll är det fest som gäller!
Emma och Robban är hemma o hälsar på o det måste ju firas.
Ska väl sätta igång o göra mig lite vacker snart.
Måste bara bestämma mig för vad jag ska ha på mig...

Yup yup, det var min uppdatering det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0