Joråsåatteee

Nu är jag i full gång med att städa huset innan familjen kommer hem.
Jag har städat kök och hall, men disken ligger lite behind kan man säga.
Det blev liksom lite kaos när man hade så mycket folk här som alla skulle dricka haha.
Men vi hade iaf skittrevligt.
Det var guld att ha alla fina vänner under samma tak.
Och dessutom åkte jag och hämtade P så han fick umgås med dom också.
Dagen efter var väl inte ritkigt lika rolig när jag snällt fick gå upp 06.45 och köra honom till jobbet.
Men jag vet att han blev glad för det och då är det faktiskt värt det.

Gahh, jag börjar få lite bråttom nu om jag ska hinna få fint i huset.
Men jag måste nog ta och äta nåt först.
Är grisigt hungrig och eftersom jag avslutade gårdagen med ett migränanfall kan ju mat va bra.
Dessutom mår jag som en påse skit av allergin.
Konstigt eftersom jag bara reagerat på gräs, hö och lite björk förut.
Bara att bita ihop och käka pillerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0